Bemutatkozunk Quadtörténet Modellek Képgaléria Linkek Kapcsolat
Telefon: 06-20/933-99-52főoldale-mail
Quadtörténet


Az elmúlt 30 év során a quadok biztonságosabbá, erősebbé, és könnyebben kezelhetőbbé váltak.

- 1967: A Honda az amerikai divíziójának kérésére elkezdte fejleszteni egy olyan eszköz prototípusát, amelyet
  a motorkereskedők télen is tudnak értékesíteni.


1970
A Honda bemutatja az első quadot. A háromkerekuű gép motorja 7 lóerős volt, az ára 595 USD volt.
1975
A Honda javít a kerekeken és a gumikon a kevesebb defekt érdekében.
1979
A Yamaha bemutatja az első quadját , a YT125-t.
1981
A Honda bemutatja az első nagyteljesítményű, kétütemű quadját, melyben a motcross-ból átvett technológiát használtak. A Kawasaki bemutatja az első gépét a KTL200-A1-t.
1982
A Suzuki bemutatja az első quad-jait, köztük az első négykerekű gépet. Van rajta kilométeróra, öt előremeneti sebességgel és tolatással.
1984
A Yamaha és a Honda is bemutatja négykerekű gépeit.
1985
A Polaris, mint az első amerikai cég, beszáll a quad üzletbe. A cég a motoros szánoknál használt automata váltót használ a manuális váltó helyett. A Kawasaki is kijön az első négykerekű quaddal.
1987
A Polaris javított fékkel és automatikus négykerék hajtással látja el a quadjait.
1988
A quad gyártók megállapodnak abban, hogy befejezik a háromkerekű quadok gyártását, mivel az USA kormányzata biztonsági felhívást tett közzé. A biztonság fokozása érdekében képzést is indítotanak a gyártók.
1989
A Kawasaki bemutatja az első 4x4 quadját, a Bayou 300 4x4-t.
1993
A Kawasaki elkészíti az első 400cm3 quad motort.
1998
A Bombardier elkezdi a quad értékesítést.
2000
A Honda bemutatja az 500 cm3 motorral és folyamatosa változó áttételű váltóval felszerelt quadját.
2001:
A Polaris bemutatja a 683cm3-es motorját a Sportsman modellben. Az ára 7,399 USD.


BemutatkozunkQuadtörténetModellekKépgalériaLinkekKapcsolat